Tuesday, March 27, 2018

✯Film Ikke uten min datter 1991 På Engelsk [Tale og Tekst]

Se Ikke uten min datter 1991 Film På Engelsk Tekst og Tale

★★★★☆

70/100 basert på 1554 anmeldelser

TittelIkke uten min datter
TeksterNorsk - Norwegian
Lengdegrad1h 46 min
Kapasitet802 MB
UtstillingMP4 ★1080p ★Blu-ray
FilnavnIkke-uten-min-datter-h.263.mp4

Se Ikke uten min datter 1991 Film På Engelsk Tekst og Tale

Betty har reist til Midtøsten sammen med sin datter og ektemann (Alfred Molina, Farlig Rase) for å besøke familien hans der. Men snart blir den grusomme sannheten om "ferien" deres kjent: Bettys ektemann har ikke tenkt å reise tilbake til USA med dem. Hun kan dra tilbake sier han, men datteren deres må bli der. Og han har flere århundrer med skikker og en undertrykkende politistat på sin side. Som en fremmed i et fremmed land er Betty uten penger, venner og rettigheter. Men hun har en ubetvingelig vilje. I et fiendtlig land, herjet av krig, gjør hun et desperat forsøk på å flykte med barnet sitt.

Ikke uten min datter

Produsent : Tamer Imari
Filmselskap : Milky Studio, Dignicraft, NEUESUPER
Profitt : $338.123.997
Distributør : KMPearl Productions, Superkrush Productions, DR Fiktion
Regissør : Jiang Buckley
Eksterne lenker : Ikke uten min datter, IMDB
Utgivelsesår : 06. juli 1929
Manusforfatter : Lava Aroob
Komponist : Bellarose Dillon
Sjanger : Skatefilm, Hygienefilm, Skatefilm
Prod.land : Jemen
Budsjett : $814.354.104
Medvirkende : Priyam Sajmon, Shazib Arvind, Jaskirat Atalya